Udtænk et koncept, der kobler musik og oplevelsesvirksomheder og vind 10.000 danske kroner
For tredje år i træk præsenterer Musikparlamentet, Musikzonen og SPOT Festival en konkurrence med fokus på innovation og nytænkning i musikbranchen.
”Beskriv et koncept, der tilfører merværdi igennem en innovativ kobling af musik og virksomheder, der udbyder oplevelser og vind 10.000 danske kroner”. Det er overskriften, når SPOT Festivalen i samarbejde med Musikparlamentet og Musikzonen for tredje år i træk udskriver en konkurrence med fokus på innovation og nytænkning i musikbranchen.
Musik skaber billeder og fremkalder følelser og stemninger hos lytteren, derfor er det oplagt at se på, hvordan man kan bruge musikken i markedsføring af oplevelsesprodukter, så som turisme, kunst, mode eller noget helt fjerde – det er dig, der bestemmer.
De indsendte forslag bliver bedømt af et dommerpanel bestående af: Lisa Klint (direktør for Musikzonen), Michael Møller (musiker og vinder af DMAs innovationspris), Nis Bøgvad (leder for media afdelingen af Musikforlaget Wilhelm Hansen), Peter Mørk (direktør for Volcano Concepts), Katja Moesgaard (direktør for DBU A/S) og Piet Breinholm (bestyrelsesmedlem i ROSA og SPOT Festival)
Blandt deltagerne bliver der fundet tre finalister, der skal præsentere deres idéer for den samlede danske musikbranche på SPOT Festival 2012.
Udover de 10.000 kroner til vinderen får alle finalister også billet til SPOT Festival.
Vinderen af konkurrencen bliver udråbt på årets SPOT Festival.
Læs mere om konkurrencen her.